as13r321eqw'e yorum yapan okuyucuya...


'' as13r321eqw '' İsimli yazıya yorum yapan eleman. Ya da bayan. Ya da kadın. AT amk AT! Neyse. Bu yazım sana özeldir:

|Öncelikle 'ne diyor bu amına koduğumun şizofreni yine' diyenler için: as13r321eqw isimli en bok yazıma yorum yapan okuyucu için cevaptır. Yoruma BURADAN ulaşabilirsiniz|
Demişsin ya 'Aşk üzerine yaz' diye. Bu yazı da aşk üzerine yazmayacağım ama emin ol 1 hafta içerisinde en nacizane duygularla buraların amına koyacam. Saat 1'den beri miniclip.com'da poker oynuyordum. Saat olmuş şu an 3. Yarın dersim var 9da. Gideyim uyuyayım nidaları çekerken kendime 'la bi bah bloga ya' dedim. Yorumunu okuduğum an 'hasiktir la, şarap?' dedim içimden. Cidden bunu dedim. Abi, yani pardon hatun. Ya abi demeden yazamıyorum ben izninle abi dicem sana. Ya da aga.
Abi erkek olarak doğduğum an hiç de 1-0 önde değildim. Aşamayacağın bir şey yok amk demişsin. Ben de kız olsam orospu olurdum diyorum mesela. Bu onun gibi bir şey. Yani boksöre, taraftarın nasıl vurulacağını söylemesi gibi. Nedir yakalamadığın mutluluk demişsin, ileride bir yerde de mahalle, çocukluk, lise 1, ardından üniversiteye kayıt, kapanış.

Bak aga.
.  Ben 1. sınıfa gidiyorum. 11 ocak tarihi. 2000li yıllara yeni giriyoruz. Mavi önlüğümü giydim, okula gittim. Yürüyerek gidiyoruz tabi mahalle çocuğuyuz amına koyım. Cumaya kadar batmaması gereken önlük yolda taş toprak oynarken batıyor. Okuldan, aha battı önlük düşüncesi ile çekine çekine gelirken; mahallemi yerle bir etmişlerdi. Bu yerle bir etmenin sebebi, mahallede oturan bir abimizin belediye çalışırken amirine gider yapmasıydı. Amir her zaman olduğu gibi müdüre, müdür belediye başkanına, başkan bize, biz nereye? doğru 300 kilometre daha batıya. Bu anlattığım mahalleydi. Emin ol mahallesine dönmek isteyen en istekli insanlar listesi yapsalar ilk 100de yer alırım.

.  İşte bu anlattığım sebeblerdendir ki çocukluğumu gram yaşayamadım. İşte bu cümlem de çocukluk sorununu anlattı.

.  Lise 1. Ben Lise 1'i iki defa okudum. Sınıfta kaldım yani ben. Bildiğin başarısızlık hem. Devamsızlık falan değil. Armut gibi 1ler vardı karnemde. İddaa kuponu gibi amına koyım. 1-0-2. Lise 1'i iki defa görünce insan lise 2'ye geçmek bile istemiyor. Yani öyle bir utanç ki bu. Hala o günün mallığı içindeyim ben. Peder esnaf benim. Kel kör bi dükkan geçinip gidiyoruz. Bidonlar var. Çekti birisini. Otur dedi. Benim üzerimde gri bi tişört. Solmuş gitmiş. Cebimde bilye var, konuşmadan sonra arka tarafta bilye oynayanların yanına gidicem. Göt cebimde de iddaa gazetesi var. O kadar ciddiyetsizim yani. O konuşma hala kulağımdadır benim. Net ve kesin konuştu adam. Bak bi annen var, bi sen, bi de bu dükkanın içindeki mallar. (Mallar da bugünün parası ile 10 milyar anca eder). Ben seni ebem sikilene kadar okutucam. Ama sen dersin yok ben okumucam baba, o zaman yarım bıraktığın futbola geri döner salak salak koşturursun o tarlada. Bırakırsam da ben sana bu dükkanı bırakıcam, borçlarıyla birlikte. Biraz da altın var evde annenin onlar da senin olur. Al bakalım başla derler sonra.. Peder konuşmayı bitirdi. Ben konuşma boyunca kafa yere eğilmiş 4 maç yaptım iddaada para vermiyor 1 maç daha ekleyeyim derdindeyim. Lise 1 oldukça boktan geçti bende.

.  Üniversite demişsin. Evimden 14 saat uzakta siktiriboktan bir üniversitede okuyorum. Okuduğum bölüm ekonomi maliye gibi bir bölüm. Sayısal ağırlıklı ve iibf'de yer alıyor. Yani ha işletme okumuşsun ha benim bölüm gibi bir şey bölümüm. (Bu arada işletmeyi küçümsemiyorum olay çıkarmayın sikerim.) Radyo televizyon okumak istedim en çok. Sınav dönemi de gitar hiroya taktıydım ben. Okuldan çık hoooop ahmet abinin yanına hemen. Neymiş efendim gitar hiro oynucaz abi. Al oynadın. Oynuyosun şu an. Tercih listesini yaparken bi göz vardır. 'Anne, dayı, amca, hala, yenge, kuzenler, hocaların, dershane hocaların, deden falan' Sen oraya radyo tv yazarsın millet onu Maliye, Ekonomi, Sınıf öğretmenliği, muhasebe gibi şeyler görür. 27 tane tercih yaptım ben. En son sıraya da kendimden 55 bin aşağıda bir üniversite yazdım. Tam vericem tercihi telefon çaldı.(nokia tune. o kadar düz adamım) Efendim anne? kaç tercih yaptın olum? 27 anne, vericem şimdi müdüre. Olum 3 tane daha yap. Garanti olsun bak içinde kalır. Yea anne zaten 27ye kadar gelmeyen üni gelmesin. Bak yaz 3 tane daha benim için. Ya.. taam yazıyom. Abi gittim tekrar masaya, aldım elime kalemi bi üni daha yazdım benden 58 bin aşağıda. bi tane daha yazdım 62 bin aşağıda(burada okuyorum) bi tane daha yazdım 110bin aşağıda. Verdim müdüre sikim sokum oldu bitti haydee. Teyzemlerde oturuyoruz. Ben kuzenle yine salak salak kantır oynuyorum. Çekirdek gazoz falan. İçeride tercih sonuçları açıklanmış muhabbeti döndü. Büyük kuzen meb'de çalışıyor benim. direkt telefon etmiş. (Ciddiyim ha) hadi olum bi bakın internetten. bakacak olduk internet yok. Kodumun kuzeni telefondan bakmaya çalışıyor. yok abi kaldırmaz dedim. Sıra arkadaşım aradı. 'Kanki açıklanmış neresi!' 'bagamadım la ben' 'Söyle tc falan bakam ben pc başındayim ehehe' 'yüz siksen dokuz beş yüz falan falan' 'ovvv...' noldu lan, ilk önce bölümü söyle bak! (tabi bu sırada tüm sülale arkamda. dayıyolar bana) Bölümü söyledi. Hadi ya dedim söyledim bölümü. Annem sevindi. ben bozmamaya çalışıyorum. Neresi abi dedim. Zart şehri söyledi kodumun ayısı. Be hayvan bekle bi yavaş yavaş söyle. Velhasıl şu an ben 14 saat ötelenerek, mc_yaralı dinleyenlerin arasında, otçuların bol olduğu memlekette, sikim bir üniversitede sikim bir bölüm okuyorum. Bu da üniversiteye kayıt ve başlangıç ile ilgili başaramadığım olay. Burada hiç arkadaşım yok. Kimseyle iletişim kuramıyorum. Yalnız yalnız okula gidip derse girip geliyor blogun başına veya dersin başına oturuyorum. Triplere binmiş, sevgilisinden ayrılıp tüm erkeklerin ameka diyen, aybaşı tutmuş kızlar gibiyim üniversiteye geldim geleli.

.   Sevgili mi ya!? yapmışsın. Oraya başka bir yazı da uzun uzun değinicem. Oldukça uzun bir yazı olacak o sevgili muhabbeti. Aşkla da birleştiririm hem. 4 yıllık bi ilişkim var. Biraz kötü, topal, kör de olsa var yani. Bu ilk tüyo yazı hakkında. Devamı gelecek söz.

Sevdim lan seni. Ölmeden önce söyle de birer bira içelim öyle öl. Söz lan biralar da benden.

4 yorum:

  1. üniversite maceramız hemen hemen aynı.ben de şehri duyduğumda hüngür hüngür ağlamış insanım.Ha abi de bana sen.hatta rumuzumu abi olarak yazayım bundan sonra.Ayrıca sıradaki yazını da bekliyor olcam ve sözünü unutma biralar senden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulan hadi kaptın biraları yine. Yazı bir hafta gelemeyebilir. Çünkü:

      Final_Exams_Fucks_The_Turkish_Boy_Hard.mp4

      Sil
  2. sorun değil ben takipteyim avareyim buralardayım ama yine de FUCK THE SYSTEM!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://www.youtube.com/watch?v=0TZ_9-rbslo diyoruz o zaman!

      Sil

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.