as13r321eqw

bu yazıda imla kurallarına ve diğer sikim şeylere dikkat etmiyorum. Bugün 2de sevgilim diye nitelendirdiğim bayanın beni tribe sokup elimi kolumu duvarlara vurdurup şişe kırdırması sonucu daha bir sinir olarak biraya abandım.
cümlem devrik yıkık dökük olabilri. sikerim öyle olduysa da. sana bir şey olmasın. demiş ya emrah serbes. ışığın amına koyayım diye. onun gibi. zaten hiçbir bok adam akıllı olmadı benim hayatımda. ha aklınıza gemiştir su an 'abi şıu da mı düzgün olmadı' diye. yaz yoruma cevap vericem lan. hiçbir şey ya hiçbir şey. bugün triplere binmemin ve neşet ertaşın full albümünü dinlemem sonucu, full ne amk tüm desene. aklını mantığını siktiğimin evladı. işte onu dinleyip tribe girdim. sonra en yakın arkadaşıma bi mesaj attım. uzunca bir mesaj. mesaj içeriğini buraya yazarsam hayatımı sikecek inceliklere sahip olursunuz. mahallemden bahsettim biraz. sonra içinde bulunduğum ortamdan. mesela şu an oda arkadaşım bilgisayarın başında sızdı kaldı. horlaya osura uyuyor amına koduğumun oğlu. ben bu mutluluğu niye yakalayamıyorum. adam es kaza veya bitişik eskaza uyanırsa ne tatlı bir uykusu olacaktır o adamın ya. saat olmuş .4.20. mışıl mışıl uyudu valla. ama saat 12 gibi büyük trip attım. ders çalışıcam finaller başlamış adam demet akalın dinliyor. abi durmuş az kıs ya finaller başlamadı mı hem senin dedim. hea başladı. dedi. be kodum çalışsana! diyemedim tabi. iyi abi dedim aldım bi kız gibi kitap kalem defter ve telefon 4lüsünü dooğru buz gibi etüt salonuna.şu kış gününde filtreli dertlere gark ettirdin ya beni durmuş... neyse. abi şu an aklımda mlilyar şey var. belki yazdığım en kötü yazılardan birisi bu olacak. ama. en yakın arkadaşım diye nitelendirdiğim dalyarak. olur da bi yerlerden okursun bu yazıyı. kızma lan bana. tutamak sonunun beraber çözücez. hem taunus alıp kıyı kıyı gezicez daha .kızma bana. taşağın sağolsun senin. saygılar. deterjancı. hepinizin amına koyayım özet olarak. hiç kasmadan yaşayan var mı la aranzda? giyinirken bile kasıyonuz amına kyıom. neyse yazıyı noktalamam gerekirdi. hepinizin taşağından ya da el üstünden öperim. o ne demekse. am demeye götü yemiyo pezevengin. LAN HİÇ MUTLU DEĞİLİM OROSPU GİBİ OLDU HAYATIM!

4 yorum:

  1. ZAGOR MUTSUZ OLMA BE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu okudum mutlu oldum sayın okuyan. Canın sağolsun =)

      Sil
  2. abi bi kere sen hayata 1-0 önde başlamışsın.Çünkü sen bir erkeksin.Türkiye gibi bi ülkede erkek olmak ne demek.Aşamayacağın bişey yok amk. Nedir yakalayamadığın mutluluk? Nedir yıkamadığın şey? Bi sevgili tribi mi? amk sevgilisinin. Hepsi götümün yaveri değil mi? bugün canım diyen yarın ters bişey yaptın mı götüne koyup geçen ruh hastaları değil mi? sokacaksın hepsine.Bakma lan böyle konuştuğuma.Nereye sokuyon? orda bi duracan yapraam demezler mi adama? Derler. Ama var ya sen adamsın be zagor.Klişeleşmiş şeylerim de var; adamın dibisin gibi mesela.Yemin ediyorum öylesin.Ben seni tanıyorum. Hem de ölesiye tanıyorum.Var sen beni unut mühim değil.Ben seni unutmam.Çünkü ben senden daha adamını tanımadım.3 kuruşun olmasın varsın açlıktan nefesin koksun istersen ama senin kişiliğin yeter. o koca kafan yeter oğlum.Neler dönüyo orda?Sen büyük adam olmaya layıksın.Şu an ben gibi kişiliksizlerle muhatap olmadığın için seviniyorum da aslında.Sipariş üzerine yazılmaz biliyorum ama senden ben aşk üzerine bi yazı yazmanı bekliyorum.Merak ediyorum aşka bakış açını.Her olaya böylesine bakabilen biri aşk gibi soyut derin bi kavrama nasıl bakabilir? Keske herkes bi sen olsa. çok doluyum be zagor çook. Kimsem yok,buralarda cebelleşiyorum işte.bi o sayfa bi bu sayfa.Hayatımın içine sıçıldı.Anam babamdan bile kaçasım var.Kardeşim desen kıyamam.Ona bişey olmasın.En yakın arkadaşım yazmışsın.Lan en yakın arkadaşım diye nitelendirebileceğim bi allahın kulu bilem yok.Okuyo muyum?Evet okuyorum.Ona ayrı bi doluyum zaten amk.Adalet mi bu? Bütün arkadaşlarım olmadık bölümler için istedikleri yerde olmayı tercih etti.Ama ben hem istemediğim bölümü hem de istemediğim yeri tercih ettim.Amk üniversitesinin de.bu muydu amk.Bana zehir olan bi şey.Bana cehenem olan bi yer.Geldiğim gibi dönmek istediğim bi yer.OOf çok yalnızım be zagor.Her gün içeyim içeyim içeyim...Şu 21 aralık'a bile medet umdum inanabiliyor musun? Sen mutsuzluk görmemişsin be Zagor.Gel benim hayatımı yaşa bi.İki gün dayanamazsın.çok şey olcak ama şey işte böyle klasik.Çocukluğuma dönmek istiyorum işte.Veya en azından lise yıllarıma.Her şey çok güzeldi.Hemen şimdi lise 1 den başlayabilirm mesela.Lise 1 de her sey çok güzeldi.4e doğru yol aldıkça hersey kötüleşti.şimdiyse tam zıvanadan çıktı.Kim kurtarabilir ki beni bu durumlardan?Ahh keske bu intihar mektubum olsa.Zaten her gün plan yapıyorum nasıl ölsem diye.Ama bil ki bi gün ben bunu yapıcam.Bu kendime sözümdür bir gün mutlaka kendimden öcümü alıcam.Çünkü bütün bunların tek sorumlusu benim.Ben yaptım ben çekiyorum.Ve cezamı kendim vericem.Gurursuzluğumun aşağılıklığımın cezasını ellerimle vericem.ama o gün tam olarak ne zaman bilmiyorum.Yapacağıma göre değsin istiyorum.Tam son demde gebereyim istiyorum.İnsanların gözünün içine girsin istiyorum.Görsün cümle alem bütün pisliklerimi.Ders alsınlar ama üzülmesinler arkamdan.Lan zaten bi bok etmezmiş iyiki gebermiş desinler. Ben bunu en çok değen zamanda yapcam zagor. Ve bil ki bunu ilk sana burdan yazıcam.Hatta okuduğunda ben çoktan gebermiş olurum.ruhumla sana ulasırım.Eminim ki bu dünyadaki çoğu şeyden milyonlarca kat daha güzel bişeydir.Bekle beni zagor sana gelicem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni bir yayın ile cevap verdim. Senin adın Ivy oldu bende. Ona göre.

      Sil

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.