Aga cinayet var.


Türkiye vatandaşı olmak, daha doğrusu şöyle diyelim, Türklerin tipik özelliklerini taşımak başlı başına bir ironiye sahip olan kişiyi ortaya doğurur. Bu yazıda dolmuşçular, ilişkiler, facebook hava atmacaları ve son dönemlerde rağbeti düşen apaçiler'i konuşaceğüz.


DOLMUŞÇULAR!
Bu adamlara çatılmaz mesela. Çok iyi hatırlıyorum abi. Antalyadayız. 7 yaşındayım. Beşkonak mahallesine giden dolmuşçular ile Kepez'e giden dolmuşçular aynı hattı kullanıyor. Yani Aynı yerden geçiyorlar. Ama Beşkonak dolmuşçuları makasa kadar yolcu alamıyor. Bakkala gidiyorum. Bir kalabalık var. Nedir ne değildir merak ettik tabi. 7 yaşındayız nerde olay hemen dahil ol Zagor. İnanmazsınız belki ama adam o BMC dolmuşun içinden 2 tane satırla indi aşağıya, Kepez'i süren adamın üstüne yürüdü salladı satırı. Ulan noluyo demeye kalmadı kapandı adam aşağıya. Haberlere falan çıktı. 6 dikiş yemiş kafaya. Anında çoğalıyorlar bi de. Yani sen biraz kalıplıyım falan diye göte güven bi dolmuşçuya laf at, atar yap; yaklaşık 10 dakika sonra o adam tüm hattı yıkmazsa önüne neyim. Özet olarak dolmuşçu her zaman haklıdır. Adam sana para üstünü eksik bile verse yakma kendini. 50 kuruş- 1 lira için değmez götü kırdırmaya.

İLİŞKİLER!
'Türk kızı' bu tabir son zamanlarda yaygınlaştı. Hak veriyorum. Şundan dolayı veriyorum. 2005li yıllardan 2010lara kadar kızlarımız, erkekleri hor gördüler. Yani mesela 'Teoman' dinleyerek o şarkı sözlerinden bir çıkarım yaparak; 'Hasaaaan, biz neden yağmurun altında ıslanmıyoruuuz?' dediler.  Hasan amına koyım bu. Annesi evde 'Olum çıkarken iç yünlük giy hava soğuk, bereni de tak, üşütüverirsin guzum' diyor. Hasan doğal olarak yağmurda ıslanmayı kafasında eksi (-) olarak nitelendiriyor. Ha? Kızımız? Kızımız doğuştan yalan atmaya meyilli. Erkek mesela 'Arkadaşlara ders çalışmaya gidiyoruz' dediğinde, babası 'Taam olum paran var mı?' der. Kız 'Arkadaşlara ders çalışmaya gidiyoruz' dediğinde, babası 'Hangi arkadaşlara?' der. Kız direkt, 'Ya geçen gün geldiler hani Aygülle Seher?' Baba izin vermek istemez. '2 Saate burda ol' 'Peki baba'. Kız 5 saat sonra evdedir.(Allah aşkına izleyin bi) Bundan dolayı kız yağmur altında ıslanmayı kafasında eksi olarak nitelendiremez. Hasan garibim ise 'Ne yağmırı ya?, Napcan ıslanıp?' nidaları ile sevgilisini her geçen gün kaybetmektedir. He şimdi 2010'dan sonra noldu lan? diyeceksiniz.
2010'dan sonra internet tamamıyla hayatımızı sikmeye yöneldi. Twitter kullanıcısı arttı. Facebook kullanıcısı keza. Birisi mesela ürkek, çekingen, en ufak olayı tepeye çıkaran kızlar için 'Kezban' terimini kullandı. Oradan aldı yürüdü. Çünkü bilgi çok hızlı yayılmaya başladı. Şimdi erkekler 'Teoman'dan kendini marhum bıraktıkları için gelişimlerini internet ile tamamladılar. Omegle olsun, Facebook sohbet kanalı olsun geliştiler. Ama öyle bir geliştiler ki önünü alamadık. Mesela evrelere ayıralım öpüşme olayını.

1) Direkt bodozlama öpmek
2)Elini beline koyarak öpmek
3)Yağmur altında öpmek
4)Duşun altında öpmek
5).....

Erkekler 2010'dan önce 1 ve 2 arasında nüksederken; internetin erkek beynini tamamen, karı kız ile doldurması  sonucu erkekler evrimin bir-iki halkasını atlayarak direkt 5,6,7 ve akabinde ilerleyen basamaklara atladılar. Böylece noldu? Erkeklerimiz, yabancı ülke kızlarından hoşlanıyor. (Çünkü onlar duş,deniz,merdiven,duvar gibi fantazilere açıklar) Kızlarımız da yabancı erkeklerden hoşlanıyor.(Çünkü onlar da yağmur altında öpüşmek fikrine açıklar, gitar çalıyorlar, rahatlar, saçları sarı, bizim hasan gibi tv karşısında arka sokaklar izlememiş kas yapmışlar) Bu yüzden Türkiyede gün geçtikte kız-erkek arası gençlerde açılmakta.

Bir de 'tatlısın' olayı vardır. Erkek kızdan hoşlanır, yazar, yarış yarış koşturur bir iki konuşmadan sonra erkeğin niyetini anlayan kızımız laf arasında 'Ayy çok tatlısın ya, kardeşim benimmmm' der. Erkek soluğu tekel bayiinde alır. Bir kız size 'Tatlısın' diyorsa bunun iki anlamı vardır:

1)Verecek.(%2)
2)Kanka ayağı takılıp, ufak bir yanlışınızda silecek.(%98)

Şimdi 'Ne kadar cinsiyet ayrımı yapıyorsun Zagor. Aklını yolunu sikerim senin! diyen kızlar olacaktır. Cinsiyet ayrımı değil bu. Bu yazdıklarım tamamen kişisel. Aklımdan ne geçiyorsa yazıyorum. Konuşma gibi olmadığından kendimi de tamamen ifade edemiyorum. Alınan kızlarımız varsa özür dileriz şimdiden. Ha, hala alınan kızlar varsa, e ben onların amına koyım! )

FACEBOOK HAVA ATMACALARI!
Şimdi face'e girin ve gördüğünüz ilk 3 fotoğraf üzerinden bile bu yazdıklarımı kontrol edin.
Arkadaşınız herhangi bir fotoğrafta hava atmıştır. Kapak fotoğrafını güncellemiştir, monokrom (siyah beyaz ağırlıklı) bir fotoğraf vardır, kahve, kedi, kitap falan vardır. Havası şudur, ben entelektüel takılıyorum kızlar, buyrun bir de bizim tadımıza bakın. Ya da ben entelektüel takılıyorum erkekler, buyrun tanınmadık bir rock grubunun slow şarkısını gönderin, bir yerlerde kahve içebiliriz, entelim ben. Gibi bir havadır. Ya da arkadaşınız (arsız, orospu çocukları :( ) arabasının fotoğrafını koymuştur oraya. Bu da demektir ki, ben zenginim, dolmuşlarda çürümüyorum, kızlar buyrun arabayla gezelim, kampüsten alıp evinize kadar bırakırım. Gibi bir mesajdır. Eğer bunu bir kız yapıyorsa, Arabam var, zenginim. demektir. Direkt.

APAÇİLER!
Bu adamlar tutunamayanlardır arkadaş. 'Haziktir lan bildiğin yörük arsız puştlar işte' dediyseniz şu an, direkt siktirin gidin sayfadan. Şunu demek istiyorum. Bu adamlar zengin bir arkadaşımız gibi gömleğe 120 lira veremez. Ayakkabıya 200 lira bayılamaz. Adam zaten banliyöde yaşıyor. Babası ya inşaatçı ya da ne bileyim kahvede falan çalışıyor.(Bak, ne mesleği ne de bu insanları aşağılıyorum. Olay çıkarmayın sikerim. Net.) Adam aylık 700-800 getirse eve. Bu paradan oğluna özel tüketim(sigara, internet kafe,kontör gibi) için 100 bilemedin 150 lira kalıyor. Çocuk dişinden tırnağından arttırıp 40 liraya bir tane çakma adidas alıyor. Siz, yani apaçi görüp eheheh apaçiye bak amına koyım, diye dalga geçenler de buna gülüyorsunuz. Açın götünüze gülün direkt. Ben şahsi düşüncenizi bilmiyorum ama bir apaçi görürseniz 15 dakika izleyin. Doğal davranmayacaktır, yürüyüşü olsun konuşması olsun falan. Ama olur da doğal bir anını yakalarsınız o zaman anlarsınız. O adamlar tutunamamış bir ebeveynlerin tutunamamış bir evladı.

|Yukarıda yazdığım her şeyin fikri, savunması, araştırması her bir boku bana aittir. Hiçbir kesimi, cinsiyeti, emek sarfeden insanı incitmek istemedim. Kafasına bir şey takılan, anlamayan var mı? Geçiyorum o zamaan başlık atın. İntegral.|

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.