Risk Nedir?

Risk budur beyler bayanlar, özet olarak çikolar. Ben neden buralardayım, buralarda sürtüyorum anlarsınız. Hangi göt yer lan bunu yapmaya? İlla bi sakatlık var değiştir olum diyorum ama yok göt onu da yemiyor.Siktir et ver kağıdı ne bok olursa olsun dedim... Bayağı yanlış çıktı.


Zagor: Z | Dünya: D
D: Off lan biçareyim
Z: Ben napayım lan? Yani benim durumum nolsun?
D: Sen bir şey yapmalısın. Sorun saçma.
Z:Öksürüyor musun hala?
D: Arada, canım sıkılınca.
Z: Ben bir şey yapmalıyım. Bir şey. Yani 1 şey. Cesaret mi deniyor ona? Elimi masaya vurmak veya?
D:Her ne deniyorsa
Z: Bir şey yapmalı. Gel içelim dicem de o da orospu oldu be. Dinlenecek şarkı kalmadı. Şarkım olur musun?Bitmesin ama.
D: Yakanda bir amonyak çiçeği
Z: Kafam güzel. Gel yat göğsüme de uyuyalım Dünyam. Yanında bir at soluğu ve tüm oksijenlerin birleşimiyle.
D: -

Ben hep havada kaldım lan. Gittim beynimi siktiler havada kaldım. Tuttum bi kız sevdim havada kaldı. Tuttum ayrıldım havada kaldı. Sikerim lan dünyanızı dedim tam elimi masaya vurmak üzereyim, havada kaldı.

Ulan biriniz de gelsin adama bak desin. Ne bok durumda yaşıyor desin. Kıyafet var yıkanacak. 20 lira var gelecek ayın 2sine kadar yetecek. Kız var. Kızlar var. Aşık olunmayacak. Extra Efes'in de amına koyım. 4 tane içip blog yazanın da.

Ablanı sikim dünya!(Şarapçı Orhan)


Lan bu adam gibi olmak vardı ya. Al 5 liraya bi köpek öldüren. Sikmişim dünya ehlini, derdini, tasasını. Gez lan sokak sokak. Yoruldun mu? Yat bi kaldırım kenarına. Sikerim olum lan sikerim. Hayatınızı da sikerim, kibrinizi de. Bu kibirler ne yani? Yalandan birbirine gülümsemeler. ara yerde duyduğu lafla kız etkilemeye çalışmalar, bir marka ikonu olma çabaları.

Ve kusura bakmayın ama, kendi kibrinizde boğulacaksınız.

4 veya 5 Extralı Zagor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.