25 Kasım Yarısı.


Ben çok çabuk ve fazla aşık olabilen bir insanım.
Fazla derken yani aşkın derecesi değil, miktarı gibi düşünebilirsiniz. Normal bir insan yılda 1-2 kişiye aşık olurken, ben haftada 1-2 kişiye aşık oluyorum. Ama onlar o 1-2 kişiyi elde edebiliyor. Elde etmek demeyelim buna. Kötü bir tabir oluyor. İşte onlar-diğerleri- o 1-2 kişiyle bir yerlerde oturup birer bira içip, sahilde yürüyebiliyorlar. Maça gidebiliyorlar. Yerli yersiz gülüp ardından mutlu bir öpüş sefasına girebiliyorlar. İşte ben bir haftada aşık olduğum o kişi veya kişilere hiçbir zaman sahip olamıyorum. Geçenlerde bir yazı yazmışım. Sinema topluluğunda bir kıza aşık olmuşum da ona ithafen. Yazı da bayağı taşaklı olmuş hani. Birisiyle paylaşmadım yazıyı. 'ABAZA' yaftasını yemek istemiyorum

Bu yazıya başlamadan önce.
Başlamadan önce bugün size tiyatro eğitimi sırasında gördüğüm kızı anlatacaktım. Kendimi dizginledim şimdi. Yani kız güzel, yanındaki erkekler kan kokusu almış (?) köpekbalığı gibi, kız bakımlı, erkekler kaslı, kız gülünce güller açar, erkekler sert bakışlarıyla ortalığın amına koyar... Ee Zagor? Sen ne boka beklersin hala? Hadi olum dedim kendime. Sen bi yol al buradan.

Motorlu zıbırtkanlar
Zıbırtkan isim gibi oldu lan. Mertkan gibi oldu. Mertkan diye birisi varsa buradan saygılar ona. CAMEL. Neyse efendim bugün tiyatro eğitiminden geldim saat 13 falan. Ulan 5 dakka uzanayım kafa dinlerim sonra para çekmeye giderim çarşıya dedim... Sanki cümlemin bitip de benim uzanmamı bekliyorlarmış. Pusuya mı yattınız amına koyım? Aniden 7-8 kadar motorlu zıbırtkan. Hani şu şey motorlardan, egzozu açık, aragaz çekilebilenlerden( yazmak zormuş bunu da ha) Pencereyi kapattım. İçerisi bildiğin şey gibi kokuyo, ımmm, şey gibi, ııııımmm, dur karikatür yardımcı olsun size.
Tıkla da oku okuyamıyosan yarram


Gittim pencereyi açtım. Sırayla motor deniyorlar. Ulan dedim girdim felsefeye (her boka 'ulan' ile girerim bu arada, 'ulan bi sıçayım da rahatlıyım') Şimdi bu motorların en ucuzu 1500 lira. Sen öğrencisin. Nerden ne bokuna bulursun bu parayı? Hadi bu parayı buldun neyine gidip motor alırsın? Hadi motoru aldın gidip 300-500 lira neden masraf yaparsın? Hıııammınağğ... Bi ön kaldırmaya çalışmalar, bu 100 metre gidip geri dönüp ayar yapıyo gibi 14-15 anahtarı motorun bujisine vurmalar(14 yaşındayken ben de uğraştım motorla, ama öyle egzoz açmalı, kafa sikmeli değil) Be amına koduum, be insafsız. Çıktım balkona. Lan bi laf atsam mı dedim. Kalabalık da puştlar şimdi yurdu basacaklar olay çıkacak falan. Boşver Zagor dedim. Olay çıkmasın diye yani (off kuru fasulye koktu laaan...)

Sikerim ızdırabını.
Gidiyom lan. Gidiyom. Saat olmuş 14 buçuk. Gidiyom. Para çekip ardından kuru-pilav-soğan-yoğurt yapcam. Vay amına koyım ne canım çekti ya.. Dur lan sizin de canınız çeksin.
Ehehe puştluğuma diyecek yok

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.