B'(v)ur's


Şimdi küfretsem alırlar da beni içeri ha. Bildiğiniz üzere küfre başlayınca ardı arkası kesilmiyor. Burs denen olay bana niye çıkmıyo lan? Amk babam esnaf. Bildiğin esnaf adam. Kafasında saç kalmadı düşünmekten, ay sonunu getirmeye çalışmaktan. Evin tek oğluyum diye dimi hep. Hay sizin ayrımc- Şşş.. Zagor. Tamam sensin yavrum.

Suç ve Ceza'nın ilk sayfasında bir paragraf var. İşte o paragraf benim 1 aydır içinde bulunduğum durumu anlatıyor. Hay taşşanı yiyim Dosto. Bak ne demiş amcam.

  ''Hım... Evet... Her şey insanın elindeyken yalnızca korkaklığı yüzünden ne fırsatlar kaçırıyor. Bu açık bir gerçek. İlginç bir soru, acaba insanlar en çok neden korkarlar? Yeni bir adım atmaktan, yeni bir söz söylemekten herhalde. Ben de amma gevezelik ediyorum! Gevezelik ettiğim için de hiçbir şey yapmıyorum. Belki de hiçbir şey yapmadığım için gevezelik ediyorum. Şu son bir ay içinde günlerce bir köşede yatmaktan ve düşünmekten dolayı böyle geveze oldum. Düşündüklerim de bir şey olsa bari. İpe sapa gelmez şeyler... Peki şimdi niçin gidiyorum? Düşündüğüm şeyi yapabilecek miyim? Hem ciddi bir şey mi bu? Hiç de değil. Hayallerle kendimi avutup duruyorum. Oyuncakla, evet bir oyuncakla.''

2 yorum:

  1. burs cıkmazsa baska bir sey cıkar dost :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yaştan sonra pek hayırlı bir şey çıkmaz dostum ya :D

      Sil

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.