18 Kasım


Dün gece ,yani bugünün ilk saatleri, tüm paramı biraya yatırdım. Bu marifet mi? Hayır değil başlıca bir salaklık. 'neden abi içmişin işte oh mis' derseniz ağzınıza kürekle vururum. 'ÖĞRENCİ' bu kutsal 7 harf yanyana gelince ortalığın amına koyar. Yani öğrenci adam kıyıda köşede 5 lira tutar. (İddaa parası, ekmek, kızın dolmuş ücreti. böyle boktan şeyler olabilir her an) Ulan dedim, öğrenciliği yaşıyoruz ne bu geyikler bi bakayım nete dedim. Hop ekşi sözlük, her zamanki gibi, atladı oradan. Bak şimdi bi kaç tane şey koycam buraya. Heriflerin yaptıkları ağızlara gel. Dur marjinal olayım şimdi.

''Şimdi mütemadiyen okumakta olduğunuz ve her satrını merak ettiğiniz (satırını veyahut, emin değilim) bu blog sitesine biraz sonra demagoji yapan bir kaç adet ekşi yazarının 'öğrenci' başlığı için girdikleri entryleri koyacağım. Az sonra da starbucks'a gidip bir 5  kahvesi içeceğim.''

(Fotoğrafa tıklayın da okuyun la)

Bak elim ayağım titredi amına koyım. Şeyi anlatcaktım. İşte. Para yok bugün para çekmeye gittim kampüse, ileriden esmer kavruk bi adam geliyor. Bana bakıyor bildiğin kavga edecek gibi geliyor. Zenci gibi bi de yani laf atsan siker atar.
-Heağh? gibi bi ses çıkardı.
+ney? dedim
-Arabik? dedi.
+yok, no, nayn dedim. (Türkçe, İngilizce, Almanca)
-ken yu sipik ingiliş? dedi
Başladık konuşmaya. Eleman kafa çıktı bayağı. Fen-Edebiyat fakültesini arıyormuş da kayıt yaptırmaya gelmiş de bugün kimseyi bulamamış falan. 'Pazar bugün, tatil' dedim. 'hadi ya tatil cuma, cumartesi değil mi?' dedi. 'yoh dayı cumartesi pazar' dedim. Ne dinliyorsun dedi tuttum kulaklığı verdim. (Soley-Bad Dream) Hoşuna gitti güldü falan. Kağıt uzattı bi tane. Adımı soyadımı yazdırdı. Üniversitenin adresini yazdırdı. Sonra 'limonağ dışa' mı ne dedi. Görüşmek üzere demekmiş. Tam kampüsten çıkıyorum afiş gördüm bi tane. Festival devam ediyormuş. Oraya gideyim dedim. Beleş yiyecek falan demek festival bence. Festivale gidiyorum Çikolar. Bi kaç fotoğraf atarım oralardan.

Ha bu arada 'ÇİZGİ DİYARI' diye bir siteye üye oldum. Cidden çok samimi elemanlar. Herkes birbirini tanıyor gibi. Olur da başarırım buralarda bi çizgi roman toplantısı yapar, çay içeriz. Buyrun bi bakın siteye:

Çizgi Diyarı :)

Ayrıca hâlâ hasta olamadım. Oldum oluyorum evresindeyim.

Hadi lan, iyi bakın kendinize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.