17 Kasım/Frida


'Frida kim la' derseniz, Frida, Zagor'un sevgilisidir. Hızlı düşünür. Burnunu hiç görmedim ama, bence güzeldir. Ellerini gördüm. Bildiğin 'kadın' eli. Bayan veya. Ya da kız. Bilmiyorum.
Az önce arkadaşım mesaj attı. Mesaj şu:
-Abi istersen gel sahildeyiz. Festival var burda ülkelerden dansçılar çıkıyo.
Ulan bir tane de düzgün bir eleman gelsin yanıma. 'Usta nassın. Sağlığın sıhhatin yerinde mi. Eksiğin gediğin var mı' desin. Yok arkadaş. Ama severim mesaj atan arkadaşı o ayrı.
Burun.

Bu arada Habeş Tavuğu istiyorum ben. Beyaz olursa sevinirim. Tadına bakıcam. 70-100 lira arası değişiyor fiyatları ama olsun. Çingene kebabı yapmak istiyorum ondan. İşte Habeş Tavuğu. Bunu kızarmış olarak düşünsenize.


Bu arada yazın Kabak Koyu'na kampa gelen hala çıkmadı. Olsun be gülüm. Woodstock ruhu kalmamışsa millette biz napalım.
         WoodStock candır diyerek ergen olcam.


 Balık dedim. Rakı dedim. Kamp dedim. Ateş dedim. Bisikletle yarımada turu dedim. Parasız bi yaşayalım 2 hafta dedim. Neden korktular bilmiyorum. Ya tırnaklarım kırılır dediler ya da Abi saçlarımız falan yağlanır mı dediler. Ne dediler. NE DEDİNİZ LAN!? İşte Çingene kebabı da bu.



Hastayım. Yani hasta değilim ama hasta olmak yolunda ilerliyorum. Boğazınızda bir şey olur böyle ıgh ıhgıh ıgıh yaptığınızda tatlı veya acı bir tat gelir. İşte o durumdayım. Selçuk Yöntem kalınlığındaki sesim, Çetin Tekindor seviyesine ulaştı. Bir ileri safha ise 'Kenan Komutan'


-Ne var asker?

Mesela o adam ayıkken ne iş yapar ne eder bilmek isterdim. Ulaşmaya çalışayım bi. Olur da ulaşırım 1-2 hafta içerisinde 'Kenan Komutan' ile röportaj yapar koyarım buraya.
Fatihten kalan yarım şarap.

ZF.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.