14 Ekim


Hafta onu bir şey yapmıyorum ben ya. Tiyatro vardı işte. Ona gittim. Nefes alma yöntemleri falan.

Her yalanın bir sebebi vardır.

Ciddiyim haftasonu uyudum ya. Öküz gibi uyudum. Kitap okuma etkinliği vardı gitmedim. Müzik dinledim.

Size sağlam müzikler öneriyorum şimdi. Yatın arkaya doğru. Gözleri kapatın. Sevgiliden ayrılmış moduna girin. Ağlamaklı olun. İlk önce damardan giriyoruz. Ardından kafadan çıkıyoruz.

Ümit Besen - Okul Yolunda(80ler jenerik müziği)

Mavi Sakal - İki Yol

Mavi Sakal - Olmalı mı Olmamalı mı?

Barış Manço - Dönence

Pink Floyd - Hey You

Tamam yeter bu kadar.

Yarın 'Erdal Baggal' var laaan. (Röportaj)  herkes TRT1'e abansın akşam. Olaylar olaylar. Yeni joplara laf sokmalar sokmalar. İsmail Abi açtı ağzını yumdu gözünü. Ağzından çıkanlar duyduğunun tuttuğu bir.



Reklamlara 'dupstep' müzik yapmasınlar artık lan. Bir de Beyazıt Öztürk de reklamlarda oynamasın. 'Kuğvban bayğvamına özel kığedi cebine gelsin...'

İnsan çok sevince konuşamıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.