11 Ekim

Hava soğuk ve sıcak arasında gidip geliyor. Hırka giyince sıcak, giymeyince soğuk. Sevgili olayı gibi biraz da. Sevgilin olmayınca hayat soğuk, olunca sıcak. Ama bazen fazla sıcak. Yani ceketi çıkartacak kadar sıcak. Bazen çok soğuk. Ceketsiz olmayacak kadar soğuk. Bir kıza gidip 'ceketim olur musun?' desem, sanırım delirmiş diyerek uzaklaşır. Belli şeyler vardır çünkü onlar için. Göz göze gelirsin. Bir kere, iki kere, üç, dört, beş, altı, yedi... Ben sürekli göz göze gelirdim ya. Gidip konuşmazdım. Üşümek bu hayattaki 'amaç'larım arasında biraz. 'Bu adam salak mı lan' demeyin. 'Evet la' derim. Siz de düşünmeye başlarsınız. Ceketsiz olma amacı. Böyle bir akım başlatmak istiyorum lan. Ama ben hiç karar veremedim tek başıma...

Ben hiç karar veremedim. Hep karar verenlerin arkasından baktım.

Bugün tuhaftı ya (ne biçim giriş amk bu. Tuhaf olmayan günün mü var senin. Göt!) öhm. Bugün tuhaftı ya. Sabah kahvaltımda tavuklu kabak, pilav, yoğurt, çorba vardı mesela.(giriş olmadı ya. bu yüzden burayı iptal ediyoruz)

Atos tangoya yeni bir kavalye bulduğunu ve kayıtların bitmiş olabileceğini anlattı bugün. Bir anlık 'he gelirim tangoya' dememin sağlıklı olmadığını düşünürken bu olay tangodan yırtmamda büyük etken oldu. Tamam  hoş tango güzeldir falan ama o 'evet' dediğim andan başka hiçbir şekilde isteyememiştim.

Sınıfa 2 tane eleman gelmiş. Birinin burnu çok havada duruyor. Diğerine ait bir kılıf bulamadım daha.

Çıkışta 'Ceren'in hadi ya çarşıya gidelim demesiyle daldık otobüslere. Pizza yedik. Pizza bana çok uçarı geliyor ya. Ne bileyim portakal soslu ördek gibi bir şey. Bazlamayla büyüdük lan biz. Arasına yağ, peynir koyardık. Yemek faslından sonra sahile yürüdük. Çay içmek için tekrar 'Havuç Kafe'yi oturduğumuzda arkeoloji okuyan Deniz'le karşılaştık. Abi bir insana ikinci kez karşılaştığı diğer insan bir anda itici gelebilir mi ya? 20 yaşındaki ergen. Ilım gösterdiğim kızla aramıza Titanik'in çarptığı buzdağı giriverdi bir anda. Yok sigarayı bıraktım deyip sinirli davranmaya çalışmalar. Feminal tavırlarla erkeklerde üstünlük göstermek... Çay faslı bitmesine yakın Şevin rahatsızlık, Ceren de teyzesine sigara almak bahanesi -veya nedeni- ile aramızdan ayrıldı. Büşra Burcu ve ben yürümeye devam ettik. Parktan geçerken ani bir şekilde çıktım kaydıraktan kaydım. Bunu abes karşıladılar ama onlar da yapmaya başladı. N'olacak yani kaysanız. Üstünüz batar en fazla. E batsın?

Saat 7'ye gelmek üzereyken, Büşra'nın 'ben korkuyorum ya krocan tipler çok fazla sahilde gidelim hadiiii' demesi şartellerimi attırdı. Ulan dolmuş buradan geçiyor bin git işte. 'bira içmem lazım benim' dedim. Burcu bir an döndü baktı. Büşra 'hadi benimle binin dolmuşa beni bırakın yurda aynı dolmuşla geri gelirsiniz haa?' dedi. Sinirli bir şekilde Ferhan  Şensoy- Pardon gülüşü yaptım.(http://www.youtube.com/watch?v=Md9D26E0dBk 4:00 ile 4:06 arası) 'benim illa ki bi bira içmem ŞART' dedim. Ardından 'tamam 8'e kadar dururum sizinle sonra gideriz' dedi.

'Sonra gittik künefe yedik amk'

Abi kız dediğin çıtkırıldım olmayacak lan. Hayır yani sahilde 150 kişinin arasında 'ben korkuyorum' nedir ya? Ağzına diz atacaksın o tiplerin. Kız dediğin sokak köftecisinden köfte yiyecek seninle, bir birayı dibine kadar paylaşacak, gerektiğinde bankta uyuyacaksınız, çimlere oturup yatacaksınız, maça gidip küfredeceksiniz, soğanlı soğanlı dürüm yiyeceksiniz, ceketim olur musun dediğimde gülümseyip bira uzatacak!

Tamam sakinim.

Akşam internete kavuşunca 'gelen kutusu'nu kontrol ettim. Sosyal psikoloji hocasının acayip zeki olduğuna karar verdim. Almanca biliyor. Hem de felaket. Yavuz Çetin dinliyor bir kere. Gönderdiği kent duyuruları tamamen 'sosyalist' platformun üzerine kurulmuş materyal düşünceleri içeriyor. Aziz Yıldırım- doğru mu samet? esprisini yaptı bugün herif. Alkolik bir kere.

Bugün 'ders' çalıştım lan. O derece sıkıcı bir gündü. Yarın dersimin erken bir vakitte olduğunu belirterek 00:33 itibari ile ayın 12'sinden çalarak huzurlarınızdan ayrılıyorum. Sizlere bu şarkıyla veda ediyorum.(ne kadar resmi oldu lan bu bitiriş cümlesi)

Sözlerine de bakın lan.
Yavuz Çetin- Yaşamak İstemem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.