Zagor?

Geçen gün oda arkadaşının getirdiği biraları körüklerken aklıma geldi. Neden Zagor? Zeki Demirkubuz'un Masumiyet filmindeki Haluk Bilginer'in efsane tiradındaki Zagor değilim ben. Ama onun yaptığı kadar da uğraştım devletle. Hem de küçük yaşlarda. İşte Çikolar. Aklıma geldi amına koyım. Neden Zagor lan dedim. Siyah deri kaplamalı bir defterim var. Lise 2'de ingilizce hocam almıştı taşşağı sağolsun. Onu kurcalarken yazdığım denemeyi gördüm. Saçma bir şekilde 8 yaşından 19-20ye gelişimi anlatmışım. İşte Zagor'u en eski oralarda buldum. Sonra bir kaç şiirde kullanmışım mal gibi. Eğer 1 gün sabrederseniz o yazıyı bilgisayara geçirmeyi düşünüyorum. Biraz uzun bir yazı. A5 boyutunda 8 sayfa önlü arkalı. Yan taraflara 'Anlık dürtüler. Her bok' ve 'Denemeler, Şiirler' kısmının yanına 'Zagor?' diyerekten bir sekme açacağım.
  Hadi lan iyi bakın kendinize.

6 yorum:

  1. Kara kaplı defter, en yakın dostun.

    YanıtlaSil
  2. Kara kaplı defter'i 'en yakın dostun' diye bana monteleyen bir arkaşım vardı. Hayalet derdim ona. Onunla karıştırdım seni, pardon. Veya o olmanı istedim bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Hayalet olmayı istedim şu an. Hayalet değil de, balbazarım ben.

    YanıtlaSil

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.