Sinirliyim lan.

Şu an tüm yarışlarda birinci olabilirim
Öküzü devirebilirim
70lik rakıya tek kişi dalabilirim
10 kişiyle dövüşebilirim.
SİKERİM LAN!

Abi oyun oynuyorum. Çok da taşaklı bir oyun.(Combat Arms) Görev vermiş adam bana. 100 kişiyi öldür diye. Uzun bir süreç o 100 kişiyi öldürmek. Eziklerin arasına dalacaksın da kasacaksın bu arada özelliklerini düşürmeyeceksin tırı vırı amk. 97 kişi olmuş. 1 kez daha ölürsem Kill/Death Ratio diye bir bok var işte o düşüyor. O derece sikimsonik bir duruma gelmiş olay. Abi açtım Sniper'ı(Dürbünlü silah) Adamın kafayı işaretlemişim...

'Click'

Ses yok...

'Click! Click Click!

Ses yok hala.

Zagor bu durur mu yapıştırmış fareyi duvara.

'hıı kesin öyledir salak .s' yapanlara da buyrun fotoğrafı, koduklarım



Gittim bi sallama çay yaptım kendime(demleme olmamasından dolayı bi nebze daha sinirlendim) Ardından aldım elime süngeri, kadınların sinirlenince kendilerini temizliğe vermeleri gibi ben de bugün yağmurdan çamur olan pantolonumu sildim. Sonra:

-Sikerim lan böyle hayatı. Duruma bak amk bi boku da becer be Zagor' deyip bi sigara içemedim ya la...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.