solO


SolO
Şarkıların soloları. Belki SolO. Sol o. So lo. So: ee yani? lo: la? Neyse kendimi kendim anladım yeter.

Ee?
Napıyonuz lan? Hala aşk acısı falan takılıyor musunuz? Sınavınız mı var yoksa? Yoksa sevgilinizle kavgalı mısınız? Yoksa sevgiliniz mi yok?

''Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar.''
Yemin ediyorum ki şu söz üzerine kitap yazılır. Stencil çıkarılır gidilir bağ bahçe boyanır. Hayatta hiçbir şeyim az olmadı senin kadar. Sen çocukluğum olsan. İki işimiz birden olursun.  Nefesim nefesine.

Bugün bir arkadaşımla koskocaman kapitalizm merkezi olan bir alışveriş merkezinin önünde oturuyoruz. 5 - 10 dakika etrafı izledik. İçimden 'lan şimdi taşaklı bi tartışma başlatsam adam ne düşünür kimbilir. Siktiret sen izle milleti' derken, herif yapıştırdı:
-Adil olmak nedir dostum?
İlk bi altında hile hurda aradım adam hiç böyle konulara gelecek adam değildi çünkü. Ölçmek isteyerek ve ne kadar ciddi olduğunu bilmek için:
-Adil olmayı bilmem de adalet dediğimiz şey pek de adil değil be. dedim. Gözünü ayırmadan:
-Hayat sence adil mi? dedi. Ulan dedim. Tamam bu herifle oturur köpeköldüren de içersin, rakı da içersin. Tabi her zaman yaptığım gibi zartadanak karar verdim. Yanılmış olabilirim.
-Hayat hiç de adil değil. Benden düşük puan alanlar şu an geleceğini özel bir üniversitede garantiye aldıysa ve ben burada dolmuş bekliyorken onlar arabalarıyla evlerine gidiyorlarsa hiç de adil değil be. dedim.
-Ulan bir şeyi de dolandırmadan söyle amk illa bi yazarlık havaları! dedi. Güldüm sırtına vurdum. 'Pozcu Koop' bir dolmuşçu kurnazlığı ile uzun kısa uzun kısa yaparak freni boşalmış DODGE gibi üstümüze doğru geliyordu. Ben ya şarap içerken sokakta ölcem ya da bi dolmuşçunun raconunu bozarken.

'Bi öğrenci alır mısın abi?' sorusuna 'Alırız amk işimiz bu' diyen bi dolmuşçu görmüştüm bi kere. Cidden 'Abi şu tekel bayiinde bekle iki dakka geliyorum' diyerek iki şarap alıp adamla konuşmak geçti içimden. Aynı adam 'Mısaayit biy yerdaa' bağırışına karşılık vitesi 4ten 1e atma yeteneğini gösterdi. Adam mesleğine o kadar saygılı da yani. Vites kutusunu dağıtsa bi ton para.

Bir aylak alır mısın?

2 yorum:

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.