Halamın tasakları olsa amcam olurdu...


Elfida bir belalı başımsın.
Bugün iktisat sınavım daha doğrusu vizem vardı(üniversiteliyim lan ben!) İktisat mı bana girdi ben mi iktisata girdim orası muamma lakin ciddi anlamda kötüydü. Bunun etkisiyle saat 16:20 itibari ile tribe girdim.

Risk alamasan bile almayı seveceksin.
Ailem beni gönderirken 'bu para ayın 10una kadar yetecek' dedi. Geçen şarabın etkisiyle -bir şarap daha bir şarap daha bilmiyorum belki de hiç içmedim ama uyandığımda bilgisayar kucağımdaydı ve tişörtüm şarap kokuyordu- sızdım. Bir gün sonra cüzdanı açtığımda 10 lira 50 kuruş bana bakarak 'ahaha amına koyduğumun salağı, noldu?' dedi. Siktim belanı lan dedim. Gittim iddaa bayiine yardırdım 5 liralık kupon. gelirse 17 lira geliyor. O parayı cüzdana koyarken o diğer paralara hareket çekeceğim.

ANTALYASPOR!
Ulan şöyle bir takım 10 hafta sonra bile destan yazmaya devam ediyor, 40 bilmem kaç maçlık yenilmezlik serisi olan Fenerbahçe'yi evinde yeniyor, Trabzon'a 0-1 yeniliyorken son 8 dakikada 2-1 öne geçiyorsa ben buna inanç derim; takıma, formaya saygı derim. İddaa'yı yatırmış olsa da helal olsun Antalyam.(Utanarak söylüyorum ki Trabzon ilk yarı da ikinci yarı da yener demiştim)

Bir anda aklıma 'Çamur Ese' lakaplı, kamyonculukla uğraşan eniştem geldi. Adam o kadar gamsız ki yani belki 60 yaşını geçmiştir ama imkanı yok gülmekten vazgeçmez. Okey oynuyoruz mesela, dayım, ben; babam, eniştem'e karşıyız. Ben bitirdim oyunu babamdan taş alarak. Babam: 'Ulan geçtin attım o taşı ikinci elde şimdi o taşı alıyorsun ne sakat oynuyorsun, ama takip ediyorum bak yani bi sonraki el biz-' derken eniştem laps diye kesti sözünü. Adamın dediği şey çok net ve rahattı:

-HALAMIN TAŞŞAKLARI OLSAYDI AMCAM OLURDU. OYUNUNA DEVAM ET

Ulan ilk duyduğumda çok düşünmüştüm şu lafı. Ne diyor bu adam ne diyor bu adam diye. 1-2 sene sonra cevap buldum:
-Ne bok yaparsan yap değişen bir şey olmayacak(halanın kökeni aynı) veya değiştirdiğin bir şeylerde sürekli eski izler kalacak(meme gibi)

Ha, bir de 'taşak' bana küfür gibi gelmiyor. Testis küfür gibi, ama taşak daha narin, sakin...

Ulan yaptığım muhabbeti sikeyim. Hadi yorgunum uyuyorum. Yarın Matematik ellerinizden, pardon lan memişlerinizden öper.
-Zagor-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.