12 Kasım 2012


Çikolarım. Bugün dünyanın en 'düz' adamıydım. Dün saat 23 gibi 'yatayım lan yarın ders var' dedim. Saati belirli aralıklarla 8'den 8.25'e kadar kurdum. (muhtemelen 2 dk aralarla). Neyse efendim. Saat oldu 1 bende hala uyku  yok. Oda arkadaşım olan 'DURMUŞ' film izlerken uyuyakalmış. Kulağında kulaklık. Ne kadar şeker görünüyordu bi bilseniz. Ağzından salya akmış, bazen gülümsüyor, yatakta titriyor, tekrar gülümsüyor falan. Gittim 'Tabutta Rövaşata' izledim. Baba Zula adlı grubun doğmasına önderlik eden film. Saat oldu 4. Yattım.
Sabah uyandığımda saat 12ydi. 'Sikerim ya yat' dedim. Tekrar uyandığımda saat 15di. 'vay amına koyım' diyerek uyandım. Gittim bi ekmek aldım. Hazır çorba,çay,zeytin falan. Sonra geldim bu yazıyı yazdım. Şimdi poker oynuyorum. 'Zagor?' adlı yazıyı da bilmiyorum 2-3 gün sonra bile yazabilirim.
'ZAGORUN BİR İŞİ YAPACAĞIM DEDİĞİ SAATTE YAPTIĞI GÖRÜLMÜŞ MÜ!?'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.