LAAAAAAAAAAAAAAN!

Olm kafayı yicem lan. Amı götü dağıttım ben bayağı. Hastanede falan yattık o derece. Üniversite iki oldum. Üç olcam hatta. Ne ara geçti bilmiyorum. En son Durmuş'tan bira saklarken... Durmuş 2 yıllık eğitim hayatını 3 senede tamamlayarak önceki sene gitti. 1 yıldır görmüyorum. Telefonlara da çıkmıyor göt. 20 lira verdiydim borç. Onu isteyeceğimi mi sanıyor acaba?
-Neler oldu bak neler. Sigaraya zam geldi ben bu siteyi bıraktım diye. Kaçak sigaraya vurduk kendimizi, boğma rakı içiyoruz bir de. Ucuza denk geliyor ama iflahımız sikiliyor. Ciğerler küçülmüştür. Garanti veriyorum.
-Yaz okuluna da kaldık, büte de kaldık. Kaldık. Nerede görülmüş Zagor'un adam akıllı iş yaptığı.
- Yağmur yağıyor şu anda. Madde madde sana hesap mı vericem ben?
Connected2.me hesabıma yazan bir arkadaş sağ olsun. Eski günleri anımsaya anımsaya mutlu oldum. Bu arada 'kınıktıt hısıbın ni ırıspı' derseniz de 'ZagorDerler' benim oradaki nickim. Yazarsınız yazışırız. Yazın yazarız. Yaz.

Benden size hoş buldum hediyesi. Alın bakayım. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.