Zagor'a Sürpriz !

Yazının ciddiyetini anlamak için, öncesinde şu satırları okumanız daha makbul olacaktır. (OKU)
Masayı kurdum; peynirimi, sosisimi, portakalımı, zeytinimi, ayva reçelimi ve en önemlisi sallama çayımı izlerken, ani bir şekilde kapı açıldı. Baskına uğramış anarşist gibi nereye bakacağımı bilemedim. KAPIDAKİ İSİM DURMUŞTU. Sonra sakin görünmeye çalıştım ama durum bundan ibaretti:



Sonra 'pazartesi gelecem' diyen adam neden pazar akşamı gelsin diye düşündüm. Aklımdan geçen düşünce şuydu:


Ardından usulca '25li Lipton Sallama Çay'ı çıkarıp; 'Çay içecen eğer burda var ha' dedi. 3 liraya 'BAYCE' adlı çayı almam sonucu direkt sordum. 'Kaça aldın onu?' Cevabı onun için normal benim içinse yürek burkan bir cevaptı:

'Amına goyim geçen sene iki puçuk liraya alıyoduk buğu, bu sene zam gelmiş. Üş lira verdim. Gazıklandık ama ossun.'

3 yorum:

  1. Zagorcan da sürpriz yapsa. Olmamı? M ve I.

    YanıtlaSil
  2. Olmaz m ı ya. Lakin siteye giremiyorum bir sorun var. Unutmadım.

    YanıtlaSil
  3. Zagorcanın sağ olsun.

    YanıtlaSil

Ulan illa aklında bir şey oluşmuştur. 'yazıya bak amk' desen bile yaz la.